آزادی عمل و انتخاب‌های گسترده در بازی The Outer Worlds 2 حرف اول را می‌زنند

بدون دیدگاه
آزادی عمل و انتخاب‌های گسترده در بازی The Outer Worlds 2 حرف اول را می‌زنند

کارگردان بازی با اشاره به تجربه قبلی خود روی DLCهای Pillars of Eternity 2: Deadfire توضیح داد که نگاه به تاریخچه و سبک کلاسیک آبسیدین به تیم کمک کرد تا بازی The Outer Worlds 2 را طراحی کنند. ادلر افزود: «هدف ما بازگرداندن حس و حال بازی‌های کلاسیک است، اما همزمان با مدرن‌سازی مکانیزم‌ها. تمرکز اصلی ما روی آزادی عمل بازیکن، نوتیفیکیشندهای انتخاب‌ها و تعامل واقعی با محتوا است. تمام طراحی‌ها به گونه‌ای انجام شده که بازیکن همواره در تصمیم‌گیری فعال باشد.»

لئونارد بویارسکی، مدیر خلاق بازی، درباره اندازه و عمق ورژن دوم توضیح داد: «در ورژن اول، ما تنها یک بخش کوچک از جهان بازی را معرفی کردیم. محدودیت‌های زمان و منابع باعث شد بسیاری از محتواها کوتاه و ساده طراحی شود. برنامه ما برای ورژن دوم این بود که دنیا را وسیع‌تر، محتوا را غنی‌تر و چالش‌ها را گسترده‌تر ارائه دهیم. The Outer Worlds 2 تحقق بخشی از رویای اولیه ما برای این سری است.»

ادلر نیز تأکید کرد که ورژن دوم تجربه‌ای غنی‌تر، عمیق‌تر و متنوع‌تر نسبت به ورژن اول ارائه می‌دهد و بازیکن می‌تواند انتخاب‌های خود را با جزئیات بیشتری تجربه کند: «ما می‌خواهیم بازیکن بتواند تمام مکانیزم‌ها و سیستم‌ها را کشف کند، تصمیم بگیرد و نتیجه انتخاب‌های خود را ببیند. این همان چیزی است که بازیکنان نقش‌آفرینی‌ از ما انتظار دارند و تلاش ما این است که تجربه‌ای بی‌مثل ارائه دهیم.»

بیشتر بخوانید:  معرفی بازی موبایل Extreme Landings Pro | شبیه‌ساز واقع‌گرایانه پرواز

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید