ایتسونو سپس خاطرنشان کرد که به جای ساخت بازی دیگری که ممکن است شبیه Devil May Cry 5 باشد، بیشتر به توسعه بازیهایی علاقه دارد که از قالب سنتی آثار اکشن فراتر برود و مثل Indiana Jones and the Great Circle ساختارشکن باشد: «پس از Devil May Cry 5، بازیهای اکشن تکنفره زیادی منتشر شدند. صرف نظر از اینکه آیا موفق ظاهر شدند یا نه، من هیچ نظر خاصی درباره بازیهایی با سبک مشابه ندارم. بازیهای زیادی در سبکی بین Dark Souls و Devil May Cry ساخته شدند، اما چیز شگفتانگیزی ارائه نکردند. من بیشتر تحت تأثیر بازیهای ساختارشکن مثل Indiana Jones and the Great Circle قرار گرفتم.»
این کارگردان سپس اشاره کرد که بازی بعدی او در استودیو لایتاسپید چیزی مشابه عملکردش در کپکام است. ایتسونو در کنفرانس توسعهدهندگان امسال گفته بود که در حال ساخت یک بازی اکشن به سبک توسعهدهندگان ژاپنی است. ایتسونو توضیح داد: «این یک بازی با محوریت سامورایی یا سایر نمادهای ژاپنی نیست. وقتی در مورد سبک ژاپنی صحبت میکنم، منظورم نوع بازیهای اکشنی است که در کپکام توسعه دادهام. طراحی انیمیشن قدرتمند، شخصیتپردازی، خلاقیت، تنوع بالای مهارتها و اکشن متنوع محورهای ساخت بازی هستند؛ بنابراین امیدوارم بازیکنهایی که به آثار اکشن عشق میورزند، این بازی را هم دوست داشته باشند.»
ایتسونو قبلا اعلام کرده که از ژانویه امسال کار روی پروژه جدیدش آغاز شده است. کارگردان Dragon’s Dogma 2 در بیانیه خود گفته بود که استودیو به دنبال استخدام توسعهدهندگان بیشتر برای این پروژه است و جزئیات بیشتر درباره آن در اولین فرصت به اشتراک گذاشته میشوند. این بازی اکشن اولین پروژهای است که ایتسونو از زمان جداییاش از کپکام در آگست سال گذشته روی آن کار خواهد کرد.
منبع: گیمینگبولت