ویژگی جذاب Pragmata باعث تحول بزرگی در بازی‌ های آینده کپکام خواهد شد

بدون دیدگاه
ویژگی جذاب Pragmata باعث تحول بزرگی در بازی‌ های آینده کپکام خواهد شد

هر بار که پروژه‌ای جدید با این موتور توسعه داده می‌شود، تیم‌ها می‌توانند ویژگی‌های تازه‌ای را به RE Engine اضافه کنند. همین ویژگی‌ها در آینده در دسترس سایر بازی‌های کپکام نیز قرار می‌گیرد. در گفت‌وگوی اخیر VGC با نائوتو اویاما، تهیه‌کننده Pragmata، او توضیح داد که یکی از درخواست‌های تیم سازنده، توسعه‌ی سیستم جدید برای شبیه‌سازی موهای بلند دایانا بوده است:

«ما همیشه می‌توانیم برای RE Engine ویژگی‌های تازه درخواست کنیم. یکی از نمونه‌های واضح آن در Pragmata، موهای داینا است. پیش‌تر در بازی‌های دیگر، تکنولوژی موی کوتاه استفاده می‌شد، اما در اینجا برای اولین‌بار توانستیم موهای بلند را به شکلی واقع‌گرایانه بازسازی کنیم. تیم RE Engine کمک بزرگی در این باره به ما کرد.»

وقتی از او پرسیده شد که آیا این ویژگی ممکن است در آینده در ورژن‌های بعدی Resident Evil و مثلاً برای زامبی‌هایی با موهای بلند استفاده شود، اویاما با خنده پاسخ داد: «سخت است بگوییم.»

کپکام بازی Pragmata را اولین‌بار در ژوئن ۲۰۲۰ معرفی کرد. این بازی که یکی از معدود IPهای اورجینال ناشر شناخته‌شده‌ای مثل کپکام است، تاکنون چند بار با تأخیر مواجه شده و اکنون برای انتشار در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:  ویدیو جدید NBA 2K26 بخش محبوب بازی با تغییرات جذاب را معرفی می‌کند

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید