نسخه ۵.۷ آنریل انجین در راه است؛ فناوری به‌کاررفته در ویچر ۴

بدون دیدگاه
نسخه ۵.۷ آنریل انجین در راه است؛ فناوری به‌کاررفته در ویچر ۴

یک رویداد به نام Unreal Fest از ۲۲ تا ۲۴ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۲ مهر ۱۴۰۴) در استکهلم برگزار خواهد شد. به احتمال زیاد Unreal Engine 5.7 در این رویداد به نشان دادن در خواهد آمد. اگرچه تنها ۳ ماه از انتشار ورژن ۵.۶ می‌گذرد، عرضه آن ورژن با تأخیر نسبت به تاریخ اولیه در ماه آوریل مواجه شده بود و به همین دلیل ورژن ۵.۷ به این شتاب در حال معرفی شدن است.

دموی فنی The Witcher 4 که روی ورژن ۵.۶ آنریل انجین اجرا می‌شد، شامل ویژگی‌هایی مانند Nanite Foliage بود که برای عرضه در ورژن ۵.۷ برنامه‌ریزی شده است. Nanite Foliage روشی با مصرف بهینه حافظه برای دستیابی به پوشش گیاهی با تراکم بسیار بالا است. علاوه‌براین، ویژگی‌های دیگری نیز در جدیدترین ورژن وجود خواهد داشت که شاید در اواخر این ماه شاهد آن‌ها باشیم.

در اخباری دیگر، ظاهرا استودیو سی‌دی پراجکت رد سخت در تلاش بوده است تا مشکل افت فریم‌های بدنام آنریل انجین ۵ را برطرف کند و تاکنون عملکرد قابل‌تحسینی داشته است. یک پلاگین به نام Fast-Geometry Streaming نیز در آخرین ورژن منتشر شد که به بارگذاری سریع Assetsها کمک کرده است و پس باعث کاهش لگ‌های لحظه‌ای می‌شود.

برچسب‌ها: آنر

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید