سازندگان The Blood of Dawnwalker به ساخت دنباله بازی فکر می‌کنند

بدون دیدگاه
سیستم شهرت The Blood of Dawnwalker تاثیر زیادی روی گیم پلی بازی دارد

بازی The Blood of Dawnwalker از همان زمان معرفی اولیه در اوایل سال جاری به‌شدت مورد توجه طرفداران آثار نقش‌آفرینی قرار گرفت؛ اثری جاه‌طلبانه از استودیو Rebel Wolves که توسط گروهی از توسعه‌دهندگان پیشین استودیو سی‌دی پراجکت ازجمله کارگردان The Witcher 3 ساخته می‌شود؛ تیمی که تنها به یک دلیل استودیو را ترک کرد: ساخت اثری متفاوت با ایده‌هایی غیرمعمول.

این بازی گیمر را در موقعیتی اضطراری قرار می‌دهد که تنها ۳۰ روز فرصت دارد تا خانواده خود را نجات دهد. اکنون کونراد توماشکیویچ، کارگردان بازی اعلام کرد که آن‌ها حتی در فکر ادامه دادن این مجموعه هستند. او در گفت‌و‌گویی با رسانه آی‌جی‌ان اعلام کرد که استودیو Rebel Wolves برای «کوئن»، شخصیت اصلی بازی، طرح‌های بلندمدتی دارد. کونراد توماشکیویچ می‌گوید دنیایی که آن‌ها ساختند، صرفا درباره خون‌آشام‌ها نیست و بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که در بازی نخست خواهیم دید.

به‌نظر می‌رسد که استودیو ربل ولوز شواهدی از مسیرهای آتی داستان را به‌صورت هدفمند در بازی The Blood of Dawnwalker گنجانده است تا در صورت عملیات موفق تجاری و استقبال گیمرها، زمینه برای ساخت دنباله‌های بعدی فراهم باشد. البته کونراد توماشکیویچ تأکید کرد که هنوز ساخت دنباله بازی رسما تایید نشده است و مسیر آینده این مجموعه تنها در حد ایده‌پردازی‌های اولیه است.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد The Blood of Dawnwalker می‌توان به چرخه‌ روز و شب تأثیرگذار بازی اشاره کرد؛ جایی‌که دگرگونی شخصیت‌ها، مکان‌ها و موقعیت‌ها مسیر تصمیم‌گیری را برای بازیکن پیچیده‌تر می‌کند. کارگردان بازی هدف خود و تیمش را رسیدن به کیفیتی در حد ویچر ۳ عنوان کرده است؛ هدفی بلندپروازانه که باتوجه‌به سابقه تیم توسعه می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید