ریبوت بازی Saints Row در ابتدا قرار بود بسیار متفاوت‌تر باشد | فاش شدن اطلاعات شوکه کننده

بدون دیدگاه
ریبوت بازی Saints Row در ابتدا قرار بود بسیار متفاوت‌تر باشد | فاش شدن اطلاعات شوکه کننده

برای تحقق این ایده، تیم سازنده حتی تصمیم داشت وقایع Saints Row 4 را کاملاً نادیده بگیرد و مرگ جانی گات در قسمت سوم را بازنویسی کند. در این ورژن قرار بود باس و اعضای اصلی گروه Saints شهر Steelport را ترک کرده و در Santo Ileso پایگاهی جدید بسازند. این دنباله به‌شدت روی فن‌خدمت بودن تمرکز داشت و لحن آن بر‌اساس قاعده‌ی ۲۰/۸۰ طراحی شده بود؛ یعنی ۲۰ درصد طنز و اغراق ورژن‌ی سوم و ۸۰ درصد حال‌وهوای جدی‌تر ورژن‌ی دوم. حتی مأموریتی مخفی برای روبه‌رو شدن و کشتن دکس در نظر گرفته شده بود.

ریپورت‌ها حاکی است که بخشی از دیالوگ‌های Pierce نیز برای این پروژه ضبط شده بود. اما روند توسعه زمانی تغییر کرد که THQ Nordic ناشر Deep Silver را خریداری کرد. این شرکت ایده‌ی دنباله‌ی مستقیم را رد کرد و ولشن را مجبور به طراحی مجدد بازی کرد. ورژن‌های بعدی که قرار بود هم شخصیت‌های قدیمی را حفظ کند و هم داستانی تازه ارائه دهد، باز هم با مخالفت مواجه شد و در نهایت به ریبوتی تبدیل شد که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد.

از دیگر ویژگی‌هایی که برای ورژن‌ی دنباله در نظر گرفته شده و نهایتاً کنار گذاشته شد می‌توان به برگشت کمپانی Ultor (به‌جای Marshals)، سیستم مهارت مبتنی بر ثروت، شهرت و قدرت، برگشت Body Shieldها (که به‌دلیل خشونت زیاد رد شد)، امکان شخصی‌سازی کامل شهر با Criminal Ventures، سیستم وضع قوانین در مناطق تحت کنترل بازیکن و برگشت Cribs و قابلیت شخصی‌سازی کامل کلیسا اشاره کرد.

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید