در تازهترین اخبار اینسایدرگیمینگ میخوانیم که اخیرا تایمون اسمکتالا، مدیر مجموعه دایینگ لایت استودیو تکلند، در مصاحبه جدیدش درباره تمام چیزهایی که قرار است در آینده به بازی Dying Light: The Beast که یکی از جدیدترین یکی از بازی های ترسناک است اضافه شوند، به بیان مطالبی خریده است. به بیان دقیقتر این توسعهدهنده کهنهکار درباره چالشهای سازندگان برای توسعه بسته الحاقی Call of the Beast، مکانیسمهای حالت نیو گیم پلاس و حالت دشواری جدید بهنام Nightmare توضیحاتی ارائه کرد.
به گفتهی اسمکتالا برخی از مکانیسمهای درجه سختی Nightmare از بازیهای ترسناک دیگر مثل Alien: Isolation و Resident Evil 3: Nemesis الهام گرفته شدهاند: «هماکنون ما در حال بررسی کردن تک تک باسهای خود هستیم تا ببینیم چگونه میتوانیم رفتارهای آنها را به شیوهای طراحی کنیم که غیرقابل پیشبینی باشند. نیز ما در حال بررسی کردن برخی تغییرات جزئی در دشمنان Volatile خود هستیم. اینها فقط اهداف ما هستند؛ بنابراین نمیخواهم قول زیادی بدهم، اما برای الهام گرفتن به بازیهایی مثل Alien: Isolation یا Resident Evil 3: Nemesis نگاه میکنیم.»
حالت Nightmare قرار است تا پس از انتشار نیو گیم پلاس و بهروزرسانی Legend Levels در دسترس قرار گیرد. به گفته اسمکتالا، این حالت یک بهروزرسانی هوشمندانه است و تنها به قویتر کردن دشمنان نمیپردازد: «در این حالت دشمنان آسیب بیشتری وارد میکنند و تجربه بازی سختتر میشود، اما این تنها هدف ما نیست. ما دوست داریم تا یک حلقه بقای واقعگرایانهتر را امتحان کنیم؛ بنابراین انتظار برخی مکانیسمهای جدید را در این باره داشته باشید.»
بازیکنهای Dying Light: The Beast میتوانند در یک مسیر چالشی مداوم که تا سال ۲۰۲۶ ادامه دادن خواهد داشت، شرکت کنند و با این مسیر به جوایز اختصاصی دست یابند. اکنون اجازه دسترسی به اولین پاداش این چالشهای اجتماعی نیازمند قطع بیش از ۶۰ میلیون عضو بدن دشمنان و زامبیها است.













