خالق Nier: Automata: می‌خواستم داستانی بنویسم که خودم هم به‌سختی بفهمم

بدون دیدگاه
خالق Nier: Automata: می‌خواستم داستانی بنویسم که خودم هم به‌سختی بفهمم

به نقل از گیمزرادار، یوکو تارو، نویسنده و کارگردان بازی Nier Automata در ابتدای ساخت این اثر نمادین دقیقاً نمی‌دانست از کجا شروع کند، بنابراین تصمیم گرفت داستانی خلق کند که حتی برای خودش هم دست و پاگیر و گیج‌کننده باشد. همین رویکرد است که باعث شد بازی به ۲۶ پایان متفاوت و پیچش‌های داستانی فراوان برسد.

تارو در گفت‌وگو با Archipel درباره‌ی روند خلاقیت خود توضیح داد که تلاش می‌کند هر بار نقطه‌ی شروع متفاوتی برای پروژه‌های جدید انتخاب کند. او گفت: «Drakengard داستانی تاریک و خشن را روایت می‌کند، در‌حالی‌که Nier Replicant حول محور اندوه شکل گرفته است.»

در مورد بازی Nier Automata او به‌دنبال چیزی متفاوت برای نوشتن بود، اما در ابتدا تعریف دقیقی از آن نداشت: «در آن زمان، واقعاً چیزی مشخص در ذهنم نبود. قبلاً با Replicant داستانی احساسی ساخته بودم. پس راه‌حل من این بود که با Automata چیزی گیج‌کننده‌تر خلق کنم.»

بیشتر بخوانید:  معرفی بازی موبایل DARKEST DAYS | روزهای تاریک آخرالزمانی

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید