بیشتر گیمرهای آمریکایی سالی فقط یکی دو بازی می‌خرند!

بدون دیدگاه
بیشتر گیمرهای آمریکایی سالی فقط یکی دو بازی می‌خرند!

پیسکاتلا در واکنش به این یافته‌ها توضیح داد که آن ۱۴ درصد از بازیکنانی که ماهی یک بازی یا بیشتر می‌خرند، نقش کلیدی در زنده نگه داشتن بازار بازی‌های غیررایگان دارند «بازیکنان فوق‌مشتاق و بی‌تفاوت نسبت به قیمت، عملاً موتور محرک بازار هستند، مخصوصاً در بخش بازی‌های غیر رایگان.»

او افزود اگر این آمار برای برخی عجیب به‌نظر می‌رسد، به این خاطر است که اکثر دنبال‌کنندگان او در شبکه‌های اجتماعی جزو همین گروه «هزینه‌بالا» هستند و رفتار خریدشان با گیمرهای عادی متفاوت است: «اگر دارید این پست را می‌خوانید، احتمالاً خودتان در گروه گیمرهای پرخرج قرار دارید، پس رفتار خرید شما نماینده‌ی کل جامعه‌ی گیمرها نیست.»

پیسکاتلا در پستی جداگانه توضیح داد که دلیل افزایش قیمت بازی‌ها و گسترش ورژن‌های Deluxe و Collector’s Edition همین گروه از گیمرهای مرفه است. چون آن‌ها به قیمت اهمیت زیادی نمی‌دهند، ناشران تمرکز قیمتی خود را روی همین دسته از بازیکنان گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید:  بررسی بازی Sword of the Sea؛ به سوی رستگاری
برچسب‌ها: شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید