بی ام و XM منصوری رونمایی شد، تهاجمی‌ترین تصور ممکن از یک خودرو

بدون دیدگاه
بی ام و XM منصوری رونمایی شد، تهاجمی‌ترین تصور ممکن از یک خودرو

منصوری بار دیگر با بی ام و XM به دنیای تیونینگ برگشته است. بی ام و XM با تیونینگ منصوری، جسورانه‌ترین تصور از این شاسی‌بلند اسپرت را به نشان دادن می‌گذارد. البته این نخستین تلاش منصوری برای تیون مدل XM نیست. این تیونر ایرانی‌الاصل ساکن آلمان، تاکنون دوبار بی‌ام‌و XM را بهینه‌سازی کرده بود. سومین تلاش منصوری روی مدل XM ترکیبی از رنگ‌بندی مشکی و فیروزه‌ای با سقف ستاره‌ای را به نشان دادن می‌گذارد.

منصوری در سومین تلاش خود برای تیون بی‌ام‌و XM، افراط کمتری در انتخاب رنگ‌بندی به خرج داده است. ظاهر این خودرو اکنون از دو رنگ‌بندی مشکی مات و فیروزه‌ای تشکیل شده است. برخی قسمت‌های خودرو نیز با قطعات طرح فیبرکربن پوشانده شده‌اند. سپر جلو خودرو از جنس قطعات طرح فیبرکربن است و بالچه‌های عقب نیز از همین جنس هستند. رینگ‌ها دارای کلاهک‌های مرکزی فیروزه‌ای رنگ‌بندی هستند و نشان خودرو نیز به رنگ‌بندی فیروزه‌ای درآمده است. استفاده از این ترکیب باعث شده است تا نشان منصوری روی درب صندوق عقب نامتجانس به نظر برسد. نیز یک چراغ ترمز جدید در بخش پایین و عقب خودرو اضافه شده است که ظاهری همانند خودروهای فرمول یک را تداعی می‌کند.

فضای کابین بی ام و XM منصوری

فضای داخلی خودرو نیز در مقایسه با مدل استاندارد، تغییرات بسیاری را تجربه کرده است. به نظر می‌رسد برای لاگین به کابین بی ام و XM منصوری باید یک عینک آفتابی را همراه خود داشته باشید. کابین این خودرو تابش نور خیره‌کننده‌ای را به نشان دادن می‌گذارد. فضای داخلی خودرو اکنون به رنگ‌بندی فیروزه‌ای درآمده است تا با ظاهر خارجی تطابق داشته باشد. اضافه شدن تریم رنگ‌بندیی و قطعات طرح فیبرکربن باعث شده‌اند تا کابین ورژن منصوری از ورژن استاندارد بی‌ام‌و XM بهتر به نظر برسد. این خودرو به سقف ستاره‌ای نیز مجهز شده و تمامی کابین چرم‌دوزی شده است.

در نمای خارجی بی‌ ام و XM منصوری می‌توان رینگ‌های ۲۳ اینچی سفارشی این برند را دیدن کرد. اجزای فیبرکربنی همانند اسپویلر عقب و فلاپ آینه‌ها نیز ظاهر تهاجمی خودرو را تکمیل می‌کنند. به نظر می‌رسد در بخش فنی، منصوری نیازی به دستکاری موتور نداشته است چرا که ارقام فنی پس از تیونینگ اعلام نشده‌اند.

بی‌ام‌و XM به موتور ۴.۴ لیتری V8 با توربوشارژرهای دوقلو مجهز است که ۷۴۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. شتاب صفرتاصد این خودرو حدود ۴.۱ ثانیه است اما به نظر می‌رسد پس از اضافه شدن کیت بدنه منصوری و افزایش وزن خودرو، اکنون شتاب آن کاهش یافته باشد.

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید