به دنبال عملیات موفق تجاری و استقبال بیمثل از بازی Black Myth: Wukong، به نظر میرسد استودیو Game Science برنامهای بلندمدت و جاهطلبانه برای تبدیل این مجموعه به یک فرنچایز بزرگ در سر دارد. به تازگی کشف شده است که این استودیوی چینی، علاوهبر بازی معرفی شده Black Myth: Zhong Kui، پنج علامت تجاری دیگر را نیز برای این سری به ثبت رسانده که از یک استراتژی طولانیمدت برای گسترش این جهان اسطورهای خبر میدهد.
به نقل از Tech4Gamers، عملیات موفق بازی Black Myth: Wukong فراتر از تمام پیشبینیها بود. این اثر توانست با ثبت رکورد خیرهکننده نزدیک به ۲.۵ میلیون بازیکن همزمان، آن هم فقط روی سکوی نرمافزاری استیم، به یکی از بزرگترین بازیهای عرضه شده در تاریخ این سکوی نرمافزاری تبدیل شود. این استقبال فوقالعاده، راه را برای ساخت بازیهای بعدی هموار کرده است.
بهتازگی یوزری در شبکه اجتماعی ردیت متوجه شده که استودیو گیم ساینس در مجموع هفت علامت تجاری برای سری Black Myth به ثبت رسانده است. با مد نظر داشتن بازی Black Myth: Wukong که منتشر شده و دنباله آن با نام Black Myth: Zhong Kui، فهرست کامل این عناوین به شرح زیر است:
- Black Myth: Wukong (منتشر شده)
- Black Myth: Zhong Kui (معرفی شده)
- Black Myth: Jiang Ziya
- Black Myth: Xiao Qian
- Black Myth: Da Huang
- Black Myth: Shan Hai
- Black Myth: Sou Shen
اگرچه ثبت علامت تجاری لزوما به معنای ساخته شدن تمام این بازیها نیست، اما معرفی رسمی Black Myth: Zhong Kui ثابت میکند که گیم ساینس عزمی جدی برای کاوش در جهان گسترده اساطیر چین و تبدیل آن به یک مجموعه بازی دنبالهدار دارد. این موضوع، احتمال رونمایی از آثار دیگر در آینده را بسیار بالا میبرد.
نکته جالب توجه، علامت تجاری دیگری با نام Black Myth: Nezha است که در سالهای ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به ثبت رسیده است، اما مالکیت آن در اختیار شرکتی غیر از گیم ساینس قرار دارد. این احتمال هست که آن شرکت منتظر فرصتی باشد تا گیم ساینس برای گرفتن حقوق این نام، پیشنهادی ارائه دهد.