سه قطعهی اصلی انیمیشن با نامهای Golden ،Your Idol و Soda Pop ماهها در جدول Billboard Hot 100 ماندگار شدند و حتی احتمال نامزدی در جوایز گرمی را هم دارند. عملیات موفق انیمیشن KPop Demon Hunters بهقدری گسترده بود که حتی نتفلیکس، با وجود تمایل کمش به اکران سینمایی، ورژن sing-along انیمیشن را برای رویدادهای ویژهی هواداری به سینماها آورد.
در نخستین اکران محدود، انیمیشن KPop Demon Hunters حدود ۱۸ میلیون دلار تنها در دو روز فروش داشت و در رویداد هالووین هم بین ۵ تا ۶ میلیون دلار دیگر فروخت؛ رقمی قابل توجه برای انیمییشنی که ماهها در نتفلیکس در دسترس بود.
مگی کانگ، یکی از کارگردانان انیمیشن KPop Demon Hunters پیشتر در گفتوگو با ورایتی گفته بود: «ما زمینههای زیادی برای ادامه دادن و گذشتهی شخصیتها چیدهایم. سؤالات زیادی بیپاسخ مانده چون در ۸۵ دقیقه فقط میتوان بخشی از داستان را گفت.»













