طبق گفته ناشیلف، آزمایشهای فنی ورژن پیسی در اوایل سال جاری عملیات موفقآمیز بودهاند، اما چند مشکل فنی باقی مانده که پیش از عرضه باید رفع شوند. او افزود که تیم توسعه کاملاً میداند بازی در چه وضعیتی باید باشد تا آماده انتشار شود و قصد ندارد به هیچ قیمتی آن را سریع عرضه کند.
یکی از محدودیتهای قابل توجه ورژن پیسی، نبود قابلیت بازی کراسسکوی نرمافزاری بین کامپیوتر و کنسولها است. ناشیلف در پاسخ به این سؤال توضیح داد که تیم توسعه به دلایلی که قبلاً هم بیان کردهاند، فعلاً قصد پیادهسازی این قابلیت را ندارد. با این حال، اگر تعداد بازیکنان پیسی به حد انتظار برسد و برای ایجاد بازیهای بیشتر نیاز باشد، امکان اضافه کردن آن هست.
جزئیات بیشتر درباره انتشار ورژن پی سی بازی UFL در نزدیک شدن به بازه زمانی عرضه اعلام خواهد شد.