تمراریو، تازهترین عضو خانوادهی لامبورگینی که برخی آن را در مقایسه با روئلتو کمی محافظهکار میدانستند، با کیت بدنهی کاملاً تازه و تهاجمی، چهرهای متفاوت پیدا کرده است.
شرکت آمریکایی ۱۰۱۶ Industries این سوپراسپرت را با یک پکیج پهنپیکر آیرودینامیکی بازطراحی کرده تا تمراریو به هیولایی واقعی تبدیل شود؛ بستهای که برای طرفدارانی ساخته شده که ظاهر پرهیجانتری میخواستند.
قطعات جدید آنقدر حرفهای طراحی شدهاند که انگار خود لامبورگینی ورژنای ویژه شبیه مدلهای STO ارائه کرده است. در نمای جلو یک اسپلیتر دوقسمتی و بالههای کناری سپر، جلوهای درنده به خودرو میدهد. روی کاپوت و گلگیرهای جلو لاگینیهای هوای تازه دیده میشود که به خنککاری کمک میکند و ظاهر خودرو را تهاجمیتر نشان میدهد.
در بخش جانبی، لاگینیهای هوای بازطراحیشده با قطعات پیکانشکل تزئین شدهاند که تا روی گلگیرهای بزرگ عقب امتداد پیدا میکنند. همین گلگیرهای پهن، شاخصترین بخش این کیت هستند و تمراریو را کاملاً مسابقهای جلوه میدهند. رینگهای جدید آلیاژی با طراحی آیرودینامیک ظاهر خودرو را کامل میکنند.
نمای عقب تغییرات چشمگیرتری دارد. یک بال ثابت بزرگ، یادآور گالاردو سوپرلگرا، روی کاور موتور قرار گرفته و دو لاگینی هوای سقفی و یک دیفیوزر خشنتر با الهام از هوراکان تکنیکا، پایانبخش تغییرات هستند.
کیت بدنه در چند جنس مختلف ازجمله پلاستیک تقویتشده، فیبر کربن و کربن فورجشده عرضه خواهد شد و مشتری امکان انتخاب رنگبندی و خرید نهایی را دارد. بخش فنی اما بدون تغییر باقی مانده است.
تمراریو در حالت استاندارد با ۹۲۰ اسب بخار قدرت، نیازی به ارتقا ندارد. این توان از ترکیب یک موتور ۴ لیتری V8 تویینتوربو و سه موتور برقی در قالب سیستم پلاگینهیبریدی تأمین میشود.
فروش کیت بدنهی ۱۰۱۶ Industries برای تمراریو از فوریهی ۲۰۲۶ (بهمن و اسفند) آغاز خواهد شد. قیمتش هنوز اعلام نشده؛ اما چون، با در نظر گرفتن اینکه کیت مشابه برای روئلتو تا ۱۳۵ هزار دلار قیمت دارد، بعید است این پکیج ارزان باشد.













