ویدیویی از بازی لغو شده وارهمر فاش شد؛ تجربه‌ای سولز لایک و نقش آفرینی

بدون دیدگاه
ویدیویی از بازی لغو شده وارهمر فاش شد؛ تجربه‌ای سولز لایک و نقش آفرینی

در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی، استودیو تازه‌تأسیس Thought Pennies پس از اینکه شرکت نکسون پروژه معرفی‌نشده‌ی نقش‌آفرینی کو-آپ آن‌ها از مجموعه Warhammer را کنسل کرد، با تعدیل نیروی گسترده‌ای مواجه شد. این پروژه که طبق جهان Age of Sigmar در حال ساخت بود، حدود سه سال برای کامپیوتر، کنسول‌ها و سکوی نرم‌افزاری‌های موبایل در دست توسعه قرار داشت.

طبق آخرین اخبار بازی و به نقل از رسانه Thegamer، دنیل اریکسون، مدیر ارشد خلاقیت استودیو Thought Pennies و طراح ارشد سابق بازی Star Wars: The Old Republic، ادعا کرد که شرکت نکسون تصمیم گرفته بود تا یک مسیر استراتژیک جدید را در پیش بگیرد. با توجه‌به اینکه بازی هرگز به‌طور رسمی معرفی نشد، اطلاعات بسیار کمی از آن در دسترس بود؛ اما اکنون ویدیویی از گیم‌پلی آن برای اولین‌بار منتشر شده است؛ سپس می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

پخش از رسانه

این بازی که ظاهرا Warhammer Age of Sigmar: Dark Frontier نام دارد با موتور آنریل انجین ۵ در دست ساخت بود و در سبک سولز لایک جریان داشت. در ویدیوی منتشرشده می‌توان المان‌های آشنای این ژانر مانند جاخالی دادن، قفل کردن روی هدف، دویدن سریع، حملات عادی و پیشرفته را دیدن کرد. نیز، نشان دادن استفاده از سلاح‌های سرد و گرم علیه دشمنان جادویی متنوع، بخشی از این ویدیو است.

ویدیوی فاش‌شده نیز شامل برخی از صحنه‌های اولیه از بخش مقدمه بازی است که یک تالار بزرگ با نورپردازی آبی، احتمالا قلمرو Realm of Azyr و گروهی از جادوگران را در حال از بین بردن ریشه‌هایی که یک در بزرگ را بسته بودند، نشان می‌دهد. بااین‌حال، جزئیات داستانی این صحنه‌ها مشخص نیست. با وجود حجم بالای کاری که برای این پروژه انجام شده بود و جاه‌طلبی آن برای ارائه یک ماجراجویی وسیع در دنیای Warhammer با شخصیت‌های منحصربه‌فرد، دلیل اصلی کنسل آن توسط نکسون همچنان نامشخص است.

بیشتر بخوانید:  تریلر جدید ریمیک Yakuza 3 به گرافیک ارتقایافته و سیستم مبارزات آن اختصاص دارد

بااین‌حال، با وجود توقف ناگهانی پروژه، اریکسون در صفحه لینکد برنامهین خود نوشت که از همکاری با گروه صدور مجوز Warhammer به‌عنوان یک توسعه‌دهنده واقعا لذت برده است. او همچنان به‌عنوان مدیر ارشد خلاقیت در استودیو Thought Pennies روی یک پروژه نامشخص کار می‌کند. این استودیو در وب‌سایت خود تأکید کرده است که به ارائه تجربه‌های چندنفره تمام‌عیار در فضای بازی‌های نقش‌آفرینی متعهد است و قصد دارد تا «بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌ها را با کوچک‌ترین تیم ممکن» بسازد.

برچسب‌ها: آنر

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید