او به طراحی سلاحها اشاره کرد که در ابتدا ظاهری نقرهای و علمیتخیلی داشتند اما با دخالت او به «تجهیزاتی سیاه، خشن و ترسناک تبدیل شدند که انگار از همین دنیای ما آمدهاند، فقط دو سه درجه وحشیتر.» پانداسمیت اضافه کرد که وقتی دیدگاهش را برای استودیوی کراکف توضیح داد، «همه دقیق گوش دادند» و بلافاصله دست به ساخت نمونههایی مطابق ایدهی او زدند.
اما بخش مهمتر صحبتها مربوط به Project Orion بود: «بخش زیادی از سفر اخیرم به استودیو سیدی پراجکت صرف این شد که ببینم تیم روی چه چیزهایی کار میکند. چیزهایی از ورژنی جدید بازی به من نشان دادند از سیستمهای تلویزیونی و رادیویی گرفته تا محتوای دیگر و مدام نظر من را میپرسند. این یعنی هنوز در یک فضا فکر میکنیم و مقصد مشترکی داریم.»
عبارت مبهم «سیستمهای تلویزیونی و رادیویی گرفته تا محتوای دیگر» ممکن است به سیستمهای رسانهای داخلی از ایستگاههای رادیویی و تبلیغات گرفته تا برنامههای تلویزیونی واقعی درون بازی اشاره داشته باشد. این بخشها یکی از عناصر کلیدی بازی Cyberpunk 2077 بودند که به ساخت دنیایی غرق در سرمایهداری افسارگسیخته کمک کردند؛ دنیایی که هنوز هم در میان بازیهای نقشآفرینی بیرقیب است.













