- بازطراحی تله فنری (Spring Trap)
تلههای فنری دستخوش یک بازنگری اساسی شدهاند. این تلهها بهجای پرتاب کردن چندین نیروی کوچک، اکنون روی یک هدف واحد تمرکز میکنند؛ بهطور مشخص، نیرویی که بیشترین فضای اسکان (housing space) را در محدوده تله داشته باشد. اگر فضای اسکان آن نیرو از ظرفیت تله بیشتر باشد، آسیب سنگینی دریافت خواهد کرد.
اگر این آسیب باعث نابودی نیرو شود، آن نیرو به بیرون پرتاب خواهد شد. اگر نیرو زنده بماند، بهصورت عمودی به هوا پرتاب میشود. هفت سطح جدید برای Spring Trap از Town Hall سطح ۱۱ تا سطح ۱۲ معرفی شده است. پایگاه سازنده (Builder Base) نیز شامل این بازطراحی شده و یک سطح جدید برای Spring Trap در آنجا اضافه میشود.
- حالتهای نبرد جدید: Farming و Ranked
بخش چندنفره بازی یکی از بزرگترین تحولات خود را تجربه میکند و به دو حالت جدید Battle و Ranked Battle تقسیم میشود. حالت Battle Attacks به حالت پیشفرض برای جمعآوری منابع (farming) تبدیل میشود که در آن میتوانید آزادانه حریفان را انتخاب کرده، منابع جمع کنید و پایگاهها را بدون نگرانی از دست دادن تروفی رد کنید.
در سوی دیگر، حالت Ranked Battles کاملا بر کسب تروفی متمرکز است. با تعداد حملات روزانه محدود و بدون امکان رد کردن حریف، این حالت برای رقابت جدی طراحی شده است. از این پس، تروفیها تنها به نبردهای Ranked وابسته خواهند بود و به بازیکنان کنترل بیشتری بر سبک بازی خود میدهند، بدون آنکه خیلی زود مجبور به لاگین به Legends League شوند.