به ریپورت اداره کل ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بینالمللی همراه اول، بخش خدمات مشترکان این اپراتور در نشان دادنگاه امسال تمرکز ویژهای بر راهکارهای نوین کمک و افزایش رضایت یوزران دارد. این راهکارها با هدف کوتاه کردن زمان پاسخگویی، بهبود کیفیت تعامل و کاهش معطلی مشترکان طراحی و پیشرفتهاند.
«دستیار هوشمند هولوگرافیک» یکی از شاخصترین این دستاوردهاست که با استفاده از فناوری نشان دادن سهبعدی (Holography) و هوش مصنوعی، فضایی زنده و تعاملی ایجاد میکند. در این خدمت، تصویر یک کاراکتر هوشمند بهصورت سهبعدی در محیط واقعی ظاهر میشود و یوزران میتوانند همانند یک گفتوگوی حضوری، درخواستها و پرسشهای خود را مطرح کنند.
این فناوری علاوه بر جذابیت بصری، امکان هدایتگری استفادهیی خدمات، انتقال اطلاعات و حتی انجام فرآیندهای کمک را در بستری نوآورانه فراهم میسازد.
طبق برنامهریزی انجامشده، خدمت «دستیار هوشمند» همراه اول از سال آینده با اپلیکیشن «همراه من» برای تمامی مشترکان قابل اجازه دسترسی است.
با حضور «دستیار هولوگرافیک» در الکامپ ۱۴۰۴، بازدیدکنندگان فرصت خواهند داشت تجربهای متفاوت و آیندهنگرانه از خدمات مشترکان را لمس کنند و با چشمانداز کمک هوشمند در صنعت ارتباطات کشور آشنا شوند.
بیستوهشتمین نشان دادنگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از ۳ تا ۶ مهرماه در محل دائمی نشان دادنگاههای بینالمللی تهران در حال برگزاری است و همراه اول نیز همچون سالهای گذشته با حضوری گسترده در سالن اختصاصی ۳۵، تازهترین دستاوردها و نوآوریهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.