چرا بازی Agent توسط راکستار لغو شد؟

بدون دیدگاه
چرا بازی Agent توسط راکستار لغو شد؟

به نقل از اینسایدرگیمینگ، برای سال‌ها، طرفداران امیدوار بودند بازی Agent، شوتر جاسوسی دوران جنگ سرد از استودیوی راک‌استار گیمز، بالاخره عرضه و به یکی از بهترین بازی های راکستار تبدیل شود. اما پس از بیش از یک دهه انتظار، توسعه‌ی این پروژه متوقف و در نهایت رسماً کنسل شد.

در مصاحبه‌ی سه‌ساعته‌ی دن هاوزر با لکس فریدمن در پادکست Lex Fridman Podcast #484، یکی از صادقانه‌ترین گفت‌وگوهای تاریخ راکستار انجام شد و بالاخره دلایل کنسل بازی Agent از زبان خالق آن مطرح شد. بازی Agent نخستین بار در سال ۲۰۰۷ مطرح شد و دو سال بعد به‌طور رسمی معرفی شد. بازی قرار بود در دهه‌ی ۱۹۷۰ و در دوران جنگ سرد جریان داشته باشد و بازیکن در نقش یک جاسوس، درگیر تنش‌های سیاسی جهانی شود.

با‌این‌حال از زمان معرفی تا بیش از ۱۰ سال بعد، هیچ جزئیات جدیدی از بازی منتشر نشد. هاوزر در این گفت‌وگو توضیح داد: «ما روی ورژن‌های مختلفی از یک بازی جاسوسی جهان‌باز کار کردیم، اما هیچ‌کد برنامهام به نتیجه نرسید. Agent حدود پنج ورژن‌ی متفاوت داشت. در نهایت به این نتیجه رسیدم که ایده جواب نمی‌دهد. هنوز هم گاهی شب‌ها بهش فکر می‌کنم و به این نتیجه رسیدم که چیزی که باعث می‌شود این داستان‌ها در فیلم‌ها جذاب باشند، دقیقاً همان چیزی است که در قالب بازی جواب نمی‌دهد؛ مگر این‌که بتوان راه جدیدی برای روایت آن پیدا کرد.»

بیشتر بخوانید:  نیم نگاه EA FC 26؛ انقدر که می‌گن خوبه؟

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید