در شرایطی که سایر مدلهای هوندا در نشان دادنگاه EICMA دستخوش تغییرات بزرگی شدند، مدل محبوب NC750X نیز نخواست که دستخالی وارد سال ۲۰۲۶ شود.
نباید منتظر تغییرات انقلابی باشیم؛ خبری از دگرگونیهای مکانیکی، فنی یا الکترونیکی در این موتورسیکلت میانوزن نیست. هوندا همان استراتژی اخیر خود را در پیش گرفته که شامل یک بهروزرسانی ظریف در رنگبندیبندی و استفادهی بیشتر از مواد بازیافتی در ساختار بدنه است.
برخلاف مدلهایی مثل CB750 Hornet و Gold Wing Tour که بازنگری رنگبندیی کاملی داشتند، NC750X مسیر محافظهکارانهی مدل NT1100 را طی کرده و تنها یک رنگبندی جدید با نام «خاکستری گلی مات» با تزئینات مشکی گرافیتی به گزینههایش اضافه شده است. رنگبندیهای محبوب سال گذشته شامل خاکی، مشکی و سفید مات همچنان در دسترس خواهند بود.
نکتهی برجستهی مدل ۲۰۲۶، تمرکز بر پایداری محیطزیستی است. پنلها و قطعات بدنه اکنون از مواد بازیافتی و پایدارتری ساخته شدهاند و به گفتهی هوندا، سهم این مواد در کل بدنهی موتورسیکلت اکنون به ۳۴ درصد رسیده است.
قلب تپندهی این موتور همچنان همان پیشرانهی دو سیلندر مایعخنک است که قدرت ۵۷٫۷ اسب بخار و گشتاور ۶۹ نیوتنمتر را تولید میکند و دستنخورده باقی مانده است.
NC750X برای سال ۲۰۲۵ ارتقاهای فنی قابلتوجهی دریافت کرده بود. از جمله مهمترین آنها میتوان به سیستم ترمز جلو جدید با دیسکهای دوگانه (بهجای تک دیسک)، گیربکس دوکلاچه (DCT) نرمتر برای حرکت اولیه و مانورهای شتاب پایین، چراغ جلو قویتر و نشان دادنگر رنگبندیی TFT اشاره کرد.










![نگاهی به قیمت خودرو در بازار آزاد و سومین ماه تابستان [شهریور ۱۴۰۴]](https://zinext.ir/wp-content/uploads/2025/08/نگاهی-به-قیمت-خودرو-در-بازار-آزاد-و-سومین-ماه.webp-656x456.webp)


