نوویتک ورژنای سفارشی از لامبورگینی روئلتو معرفی کرد؛ یک ابرخودرو هیبریدی V12 با توان ۱۰۰۱ اسببخار که به رینگهای آلیاژی جدید Vossen، سیستم تعلیق کمارتفاعتر و لاگآوتی اگزوز چهارگانه مجهز است.
لامبورگینی روئلتو که در سال ۲۰۲۳ بهعنوان جانشین اونتادور وارد خط تولید شد، پیشرانهی ۶٫۵ لیتری V12 را با سامانهی برقی ترکیب کرده و در مجموع ۱۰۰۱ اسببخار قدرت تولید میکند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت آن ۲٫۵ ثانیه است و حداکثر شتابش به ۳۵۰ کیلومتربرساعت میرسد.
نوویتک تغییرات خود را بر جزئیاتی متمرکز کرده که در همان نگاه اول به چشم میآیند. رینگهای آلیاژی جدید که با همکاری Vossen طراحی شدهاند، ضمن حفظ هویت اصلی خودرو، طرحی متفاوت با روکشی نقرهای ارائه میدهند. سیستم تعلیق بازنگریشده ارتفاع خودرو را کاهش دادهاند و چهرهای جسورتر به خودرو بخشیدهاند.
سیستم اگزوز بازطراحی شده و بهجای دو لاگآوتی، چهار لاگآوتی دارد. نوویتک میگوید، این تغییر نهتنها صدای خودرو را غنیتر میکند، بلکه اندکی توان بیشتری آزاد میکند. طراحی چهارتایی لاگآوتیها شخصیت پرزرقوبرق روئلتو را برجستهتر کرده و نشان میدهد که تمرکز اصلی روی حس و تجربهی رانندگی است نه صرفاً آمار و اعداد.
نوویتک بر دقت و ظرافت تأکید دارد و خودرویی که در حالت عادی جسورانه به نظر میرسد را جسورتر کرده است. مدل سفارشی نوویتک بیشتر بهعنوان نمونهای هنرمندانه دیده میشود تا بازطراحی کامل.