تویوتا قصد دارد سنت ۷۰ سالهی خود را بشکند و دو مدل جدید از خانوادهی لندکروزر را با سکوی نرمافزاری یکپارچه و سبک سواری خودروهای شهری تولید کند. این دو مدل شامل وانت دوکابین و شاسیبلند هستند که احتمالاً طبق کانسپتهای EPU و LandCruiser SE ساخته خواهند شد.
کانسپتهای EPU و LandCruiser SE تمامبرقی بودند، اما ریپورتها نشان میدهد ورژنهای نهایی میتوانند از سیستم هیبریدی بنزینی-برقی نیز استفاده کنند. گفته میشود شاسیبلند جدید با نام LandCruiser Sport در سال ۲۰۲۸ عرضه میشود و ورژنی وانت نیز رقیبی برای Ford Maverick و Hyundai Santa Cruz است.
بهنوشتهی Carexpert، تویوتا پیشتر در مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ و فروردین ۱۴۰۴) تیزر ورژنهای تولیدی EPU و LandCruiser SE را منتشر کرد و وعده داد تا سال ۲۰۲۶ در اروپا عرضه شوند. نیز مدیر اجرایی تویوتا آمریکا از بررسی کردن معرفی پیکاپ کوچکتر از Tacoma برای بازار این کشور خبر داده بود.
برخلاف لندکروزر سری ۷۰ و هایلوکس که بر پایهی شاسی مستقل ساخته شدهاند، مدل EPU از طراحی یکپارچه با قسمت بار بهره میبرد که آن را از وانتهای سنتی متمایز میکند. نیز گفته میشود مدل شاسیبلند جدید تا سه ردیف صندلی خواهد داشت و از سری ۳۰۰ فعلی نیز بزرگتر است.
طبق وعدهی تویوتا، تمام کالاها این شرکت در ورژنی هیبریدی عرضه خواهند شد و نخستین لندکروزر هیبریدی در سال ۲۰۲۶ با پیشرانهی V6 از توندرا از راه میرسد. درهمین حال، ورژنهای تمامبرقی لندکروزر نیز در دستور کار قرار دارند و تویوتا استرالیا اعلام کرده است اگر به تولید برسند، بازار این کشور اولین مقصد آنها است.













