در بیانیه منتشر شده در صفحه Battlefield Comms آمده است: «اگر درحالحاضر با مشکلات Matchmaking مواجه هستید، لطفا اطمینان حاصل کنید که آخرین ورژن کلاینت بازی را دریافت کردهاید.»
تیم توسعهدهنده برای یوزرانی که با اپلیکیشن EA App به بازی اجازه دسترسی دارند، راهحل زیر را پیشنهاد کرده است:
- ۱. روی دکمه سهنقطه در صفحه بازی کلیک کنید.
- ۲. گزینه Repair را انتخاب کنید تا فایلهای بازی بررسی کردن و ترمیم شوند.
در انتهای این بیانیه تأکید شده است: «تیم فنی به بررسی کردن دقیق این موضوع ادامه دادن میدهد.» باتوجهبه حجم بالای بازیکنانی که مشتاقانه در حال آزمایش ورژن بتا هستند، بروز چنین مشکلاتی دور از انتظار نبود، اما شتاب عمل استودیوی سازنده در انتشار اولین بهروزرسانی، نشان از تعهد آنها به ارائه یک تجربه باکیفیت در زمان عرضه نهایی دارد.