ادر سپس افزود: «ما بیشتر به سری اقتباسی آمازون متکی هستیم. بااینحال چیزهای خاصی داریم که هنوز در این سریال نشان دادن داده نشدهاند. حتی ممکن است که برخی شخصیتها یا محتوای خاص که برای فصلهای آینده سریال برنامهریزی شدهاند را در بازی ببینید. ما میخواهیم که کاملا در سریال و کمیکهای Invincible غرق شویم و چیزهایی خاصی را در بازی به شما نشان دهیم.»
ادر در بخش دیگری از مصاحبه اخیر خود درباره شیوه طراحی بازی Invincible VS از پایه جهت لذت بردن جامعه طرفداران بازیهای فایتینگ صحبت کرد. به گفته این کارگردان، سازندگان برخی عناصر گیمپلی و مکانیسمهای خاص را در بازی پیادهسازی کردهاند که مورد توجه بازیکنهای کنجکاو و حرفهای قرار خواهند گرفت: «ما کاملاً واضح گفتهایم که این بازی قطعاً برای طرفداران بازیهای مبارزهای مناسب است. این افراد واقعاً با بازیهای مبارزهای زندگی میکنند و نفس میکشند. آنها برای یادگیری و درک تمام پیچیدگیها و ظرافتهای سیستم مبارزه وقت میگذارند. با این حال ما بازیکنهای معمولی را هم در نظر میگیریم.»
پیش از این در ماه ژوئیه بود که رابرت کرکمن، خالق Invincible، در مصاحبهای تایید کرد که بازی Invincible VS شامل شخصیتهای زیادی است. وی نیز سپس توضیح داد که به احتمال ۹۹ درصد، بازی شامل همان شخصیتی است که یک طرفدار مجموعه تمایل داشته باشد با آن مبارزه کند.