گوگل آیکون Photos و Maps را با حالت گرادیان بازطراحی کرد

بدون دیدگاه
گوگل آیکون Photos و Maps را با حالت گرادیان بازطراحی کرد

گوگل آیکون‌های Google Photos و Maps را با طراحی گرادیان جدید خود بازطراحی کرده است. پس از معرفی آیکون‌های «G» و جمینای، این شرکت اکنون لوگوهای خود را برای عصر هوش مصنوعی به‌روزرسانی می‌کند. این بازطراحی نشان‌دهنده تحول بصری و همزمان نماد نوآوری هوش مصنوعی و انرژی خلاقانه در کالاها گوگل است.

بازطراحی آیکون‌های Google Photos و Maps

طبق ریپورت‌ها، در ماه مه، گوگل آیکون Google Search را بازطراحی کرد و بخش‌بندی مشخص چهار رنگ‌بندی سنتی آن را پاک کردن و در عوض یک گرادیان مدرن ایجاد کرد تا جلوه‌ای تازه و همسو با عصر هوش مصنوعی داشته باشد. این سبک طراحی نوین یک ماه بعد به آیکون جمینای نیز منتقل شد. در سپتامبر، گوگل فلسفه این تغییرات را توضیح داد: «با حفظ چهار رنگ‌بندی نمادین گوگل، استفاده از رنگ‌بندی‌های روشن‌تر و گرادیان نشان‌دهنده افزایش نوآوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و انرژی خلاقانه در کالاها و فناوری‌های ما است.»

نیز، آیکون گرادیان G اکنون نماینده کل برند گوگل شده و این شرکت اعلام کرده است که این بازطراحی آیکون‌ها به تدریج در سایر کالاها، سکوی نرم‌افزاری‌ها و خدمات نیز پیاده‌سازی خواهد شد. حالا نوبت به Google Maps و Photos رسیده و یک منبع آگاه آیکون‌های جدید گرادیان این دو اپلیکیشن را منتشر کرده است.

بازطراحی آیکون‌  Google Maps

آیکون جدید Google Maps همچنان به شکل پین است، اما مدرن‌تر شده و دایره داخلی آن بزرگ‌تر است. گوگل مرزهای مورب و دو سایه آبی را پاک کردن کرده است.

از سوی دیگر، آیکون Google Photos شکل قبلی خود را حفظ کرده و گرادیان آن از داخل به بیرون تابش می‌کند. این اپلیکیشن امکاناتی مانند Remix، تولید ویدیو از عکس‌ها (با Veo)، اصلاح محاوره‌ای و ویژگی Ask Photos مبتنی بر جمینای را ارائه می‌دهد. نیز Nano Banana نیز به آن اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  افزایش ۵۶ درصدی درآمد سالانه

هنوز مشخص نیست که این آیکون‌های جدید دقیقاً چه زمانی عرضه عمومی می‌شوند، اما چون، با در نظر گرفتن عرضه برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی، این آیکون جدید نیز احتمالاً به‌زودی در دسترس یوزران قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها: اپل, جمینای, گوگل

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید