هجده ماه پیش، یک نمونه اولیه مرموز پورشه ۹۱۱ در نوربرگرینگ دیده شد و شایعاتی مبنیبر توسعه یک ورژن تورینگ از ۹۱۱ توربو را به وجود آورد. اکنون، یک نمونه اولیه تقریباً مشابه دوباره در نوربرگرینگ دیده شده و گمانهزنی درباره عرضه پورشه ۹۱۱ توربو تورینگ را تقویت کرده است.
تفاوتهای بین این خودرو و ۹۱۱ توربو S جدید که چند ماه پیش معرفی شد، آشکار هستند. مدل جدید دارای لاگینیهای هوای بزرگی در پنل عقب است که هوا را به موتور ۳.۶ لیتری ششسیلندر تخت توربو دوقلو میرساند. اما در این نمونه اولیه، این لاگینیهای هوا وجود ندارند.
برخلاف توربو S که دارای پرههای لاگینی هوای عمودی در جلو است، این مدل دارای پرههای افقی است که ظاهر سنتیتری به آن میدهند. تغییرات در عقب ادامه دادن دارد. در این بخش بال ثابت بزرگ توربو S پاک کردن شده و بهجای آن یک بال بازشو مشابه سایر مدلهای خانواده ۹۱۱ قرار گرفته است.

ممکن است پورشه درحال کار روی یک ۹۱۱ توربو تورینگ باشد. پیشازاین، GT3 تورینگ نشان داد که مدلهای ۹۱۱ پرفورمنس با تقاضای قابل توجهی روبهرو هستند.
پورشه میتواند خریداران بالقوه ۹۱۱ توربو که در مورد ظاهر تهاجمی آن مردد بودهاند را با ارائه یک ورژن محتاطانهتر بدون موتور جدید، بدون مهندسی مجدد، فقط با نیمرخ تمیزتر و همان موتور قدرتمند سابق، به خرید آن راضی کند.
مشخصات فنی پورشه ۹۱۱ توربو تورینگ
اگر این نمونه اولیه ۹۱۱ توربو تورینگ باشد، به احتمال زیاد پیشرانهای مشابه مدل استاندارد خواهد داشت. ۹۱۱ توربو به موتور ۳.۶ لیتری ششسیلندر تخت با قدرت ۷۰۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتنمتر همراه با دو توربوشارژر الکتریکی مجهز است.


با این پیشرانه، توربو S مدل ۲۰۲۶ در ۲.۵ ثانیه به شتاب ۱۰۰ کیلومتربرساعت و در ۸.۴ ثانیه به شتاب ۲۰۰ کیلومتربرساعت میرسد. تنها مشکل، خنک شدن موتور است. اگر پورشه قصد دارد قویترین موتور ۹۱۱ خود را در بدنه شیک و جمعوجورتری جای دهد، باید راهی برای کنترل دما بدون لاگینیهای هوای جانبی همیشگی پیدا کند. این کار سادهای ناست، اما پورشه میتواند از پس آن بربیاید.













