به نقل از اینسایدرگیمینگ، بتسدا گیم استودیو بار دیگر دربارهی نبود قابلیتهای کراسپلی و کراسپراگرشن در بازی Fallout 76 توضیحاتی ارائه کرده است؛ قابلیتی که از زمان انتشار این بازی آنلاین نقشآفرینی در سال ۲۰۱۸ یکی از اصلیترین درخواستهای جامعهی بازیکنان بهشمار میرود.
در رویداد رسانهای اخیر بتسدا در شهر نیویورک، تمرکز اصلی روی معرفی بستهی الحاقی تازهی بازی با نام Burning Springs بود؛ توسعهای بزرگ که منطقهای وسیع به نقشه اضافه میکند. بااینحال همچنان بحث کراسپلی پررنگبندیترین پرسش خبرنگبندیاران باقی ماند.
بیل لاکوست، کارگردان تولید و جاناتان راش، کارگردان خلاق در مصاحبه با رسانهی Iron Lords به این موضوع خریدند. لاکوست در پاسخ گفت: «هیچوقت پاسخ ما یک نه قطعی نیست. اما باید بگویم این تصمیمها معمولاً در همان ابتدای توسعه گرفته میشوند. اکنون، اضافه کردن کراسپلی یا کراسپراگرشن به Fallout 76 برای ما یک چالش فنی بسیار بزرگ محسوب میشود.»