شرکت سونی قصد دارد با تکیه بر محتوای تولیدی استودیوهای داخلی و شرکای تجاری خود، رویکرد جدیدی را برای توسعه بازیهای خدمتمحور در پیش بگیرد. این تصمیم در حالی اتخاذ میشود که بازیهای پیشین این شرکت در این سبک، نتایج مورد انتظار را کسب نکردهاند.
بهریپورت اینسایدر گیمینگ، هیدئاکی نیشینو، رئیس بخش سرگرمیهای تعاملی سونی، در مصاحبهای با فامیتسو اعلام کرد که این شرکت همچنان به پتانسیل بازیهای خدمتمحور برای جذب مخاطبان در سطح جهانی باور دارد.
نیشینو در این باره گفت:
«هدف ما احیای بازار با محتوای تولیدی استودیوهای داخلی و نیز آثار سایر استودیوها است.»
سونی علاوه بر بازاریابی برای بازیهای آینده، در حال بررسی کردن روشهایی برای بهبود و کمک بلندمدت از بازیهای فعلی خود است. نیشینو تاکید کرد که ارائه مداوم محتوای جدید برای این سبک از بازیها حیاتی است، چرا که این حوزه همچنان برای بسیاری از توسعهدهندگان تجربهای نو محسوب میشود.
این مقام ارشد سونی تایید کرد که بازیهای تکنفره همچنان به عنوان اولویت اصلی استودیوهای داخلی باقی میمانند. در مقابل، برای بازیهای چندنفره و خدمتمحور، سکوی نرمافزاریهای پلیاستیشن ۵ و کامپیوتر به عنوان بسترهای اصلی انتشار در نظر گرفته شدهاند.
نظر شما درباره استراتژی جدید سونی برای توسعه بازیهای خدمتمحور چیست؟ دیدگاههای خود را در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید.













