سرگردانی مسافران در آسمان؛ ماجرای پرواز ۹ ساعته‌ای که به مبدأ بازگشت

بدون دیدگاه
سرگردانی مسافران در آسمان؛ ماجرای پرواز ۹ ساعته‌ای که به مبدأ بازگشت

مسافران پرواز شرکت هواپیمایی Qantas پس از ساعت‌ها پرواز و به‌دلیل مشکلات فنی، دوباره به همان مکان اولیه‌ی خود برگشتند.

به‌ریپورت بیزنس اینسایدر، پرواز ۶۳ شرکت کانتاس کمی پس از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه از سیدنی استرالیا پرواز کرد و قرار بود حدود ۱۴ ساعت بعد در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی فرود بیاید. تقریباً تا ۵ ساعت پس از پرواز همه چیز خوب بود؛ اما هواپیمای ایرباس A380 این شرکت ناگهان بر فراز اقیانوس تغییر مسیر داد.

پرواز شماره‌ی ۶۳ شرکت کانتاس در مجموع پس از ۹ ساعت پرواز دوباره به مبدأ برگشت و در سیدنی به زمین نشست. سخنگوی این شرکت گفت که با مشکلی در سیستم ارتباطات ماهواره‌ای رو‌به‌رو شدند و به‌همین دلیل تصمیم به برگشت گرفتند. کارکرد صحیح سیستم مذکور برای پرواز روی پهنه‌های آبی گسترده بسیار باید.

شرکت Qantas می‌گوید هیچ وضعیت اضطراری اعلام نکردند. همه‌ی ۴۱۰ مسافر پرواز تا پیش از ادامه دادن‌ی سفرشان در روز بعد، در اقامتگاه‌های مناسب اسکان داده شدند.

برگشت به مبدأ سفر یک تصمیم منطقی به‌شمار می‌رود، زیرا شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌های مرکزی خود پرسنل و امکانات بیشتری دارند و می‌توانند سریع‌تر مشکلات را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید:  واکنش ناسا به شایعات درباره دنباله‌دار خبرساز: جرم میان‌ستاره‌ای اطلس فضاپیمای بیگانه نیست

جدیدترین‌ مطالب

مطالب بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید