به نقل از PureXbox، مایکروسافت بهتازگی از بازی Halo: Campaign Evolved رونمایی کرده؛ ورژنای که تمرکز آن تنها روی حالت داستانی بازی Halo: Combat Evolved است. حالا استودیوی Halo Studios در گفتوگویی تازه توضیح داده چرا تصمیم گرفته است در این ورژن، خبری از حالت چندنفرهی PvP نباشد.
دیمون کان، تهیهکنندهی اجرایی بازی Halo: Campaign Evolved در مصاحبهای با وبسایت WindowsCentral تأکید کرده که هدف این بازسازی جایگزینی شاهکار اصلی نیست، بلکه ساخت ورژنای است که «در کنار آن بایستد». او در توضیح گفت: «ما نمیخواهیم شاهکاری را که ورژنی اصلی خلق کرده جایگزین کنیم. هدف ما این است که اثری بسازیم که در کنار آن قرار بگیرد؛ با استفاده از ابزارهای جدید، انرژی تازه و نگاهی متفاوت به بعضی جزئیات، درحالیکه به میراث ورژنی اولیه وفادار میمانیم.»
کان سپس اشاره کرده که افزودن حالت کواپ چهارنفرهی آنلاین به کمپین بازی یکی از بخشهای کلیدی چشمانداز تیم توسعه بوده است. او معتقد است این ویژگی تازه باعث میشود بازیکنان در قالب تجربهای جمعی و با حس قویتری از جامعه و ارتباط در کنار هم قرار بگیرند.













