در بیانیه دیگری که در ردیت منتشر شد، استودیو اشاره کرد که برخی بازیکنان ممکن است از این وضعیت ناراحت شده باشند، زیرا کراسسکوی نرمافزاری چندنفره میتوانست با گستردهتر کردن انتخابهای Matchmaking، جان تازهای به جمعیت بازیکنان بازی Rematch بدهد. آنها توضیح دادند که در آزمایشهای Patch 3، بازیکنان با فعال شدن کراسپلی عملاً در Matchmaking گیر میکردند و امکان کنسل یا ریست کردن فرآیند وجود نداشت.
«تمرکز ما هماکنون روی رفع سریع مشکل Matchmaking است. همزمان، در حال بهبود روند تولید هستیم تا آپدیتهای آینده با کیفیت و پایداری مطلوب عرضه شوند. مهمتر از همه، تا زمانی که مطمئن نباشیم میتوانیم آپدیتها را بهموقع ارائه کنیم، تاریخ انتشار جدید اعلام نخواهیم کرد.»
بازی Rematch تابستان امسال برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و پی سی منتشر شد و نظر خوبی دریافت کرد. در همان ماه اول بازی موفق شد ۵ میلیون بازیکن منحصر به فرد جذب کند، اما پس از آن جمعیت بازیکنان بهطور قابل توجهی کاهش یافته است. طبق آمارهای SteamDB، بازی هنوز نتوانسته است به رکورد ۹۲,۸۴۱ بازیکن همزمان که سه ماه پیش ثبت شده بود، برسد.